Teminė savaitė „Linksmoji laboratorija“
Tikslas — skatinti vaikus domėtis tiriamąja veikla, tobulinti mąstymo įgūdžius, problemų sprendimus.
2020 m. sausio mėn. bandymų ir tyrinėjimų savaitę grupėse vaikai atliko eksperimentus su balionais, spalvotais saldainiukais, druska, ledu ir sniegu. Stebėjo, kaip pučiami daiktai prisipildo oro.
„Linksmojoje laboratorijoje“ vaikai atliko bandymus su išsiliejančiomis spalvomis, vakuume užgęstančiomis žvakutėmis, įelektrintais balionais. Stebėjo išsiveržiantį sodos ir acto vulkaną, plakė ir tyrinėjo kiaušinio baltymą.
Lauke vaikai vėjo malūnėliais, plastmasiniais maišeliais, balionais, juostelėmis ir kt priemonėmis nustatinėjo vėjo kryptį.
Muzikinių veiklų metu vaikai darė bandymus, gamino instrumentus, žaidė muzikinius garso stiprumo pažinimo žaidimus.
Vaikai buvo skatinami eksperimentuoti, pasitelkti vaizduotę, papildant estetikos, jutiminio ir emocinio patyrimo aspektus. Visos savaitės metu norėjo sužinoti, išmokti, suprasti, kas vyksta aplinkui. Vaikai tyrinėdami atidžiai stebėjo, klausėsi, lietė, domėjosi.
Nuorodos
https://www.facebook.com/pg/volungele/photos/?tab=album&album_id=2444391302491743
https://www.facebook.com/pg/volungele/photos/?tab=album&album_id=2444395929157947
https://www.facebook.com/pg/volungele/photos/?tab=album&album_id=2444406065823600
https://www.facebook.com/pg/volungele/photos/?tab=album&album_id=2443191339278406
STEAM mėnuo „Susitinkame tyrinėjimų, emocijų, atradimų miestelyje“
2019 m. lapkričio mėnesį vyko STEAM veiklos „Susitinkame tyrinėjimų, emocijų, atradimų miestelyje“
Tikslas — kūrybiškai, aktyviai veikiant su turimomis inovatyviomis priemonėmis siekti nuosekliai ir sistemingai įgyvendinti STEAM (gamtos mokslų, technologijų, inžinerijos, meno ir matematikos) idėjas kasdieninėje ugdymo(si) veikloje, patirti tyrinėjimo ir atradimo džiaugsmą, skatinti, vaikus būti smalsiais, domėtis, mąstyti, žaisti, abejoti ir užmegzti ryšį su juos supančiu pasauliu.
Kiekviena vaikų grupė pavirto savotiška tyrinėjimų ir bandymų laboratorija, kur vaikai pūtė ir stebėjo muilo burbulus, darė bandymus su spalvotomis švieselėmis, biriais produktais. Tyrinėjo skęstančius ir plūduriuojančius daiktus, liejo spalvas. Su padidinamuoju stiklu stebėjo grybus, medžio žievę, daržoves, sraiges, vabalus.
Bandymai, eksperimentai, tyrinėjimai – tokia veikla patraukia vaikų dėmesį. Eksperimentų metu vaikai tobulina savo mąstymo įgūdžius, samprotauja, mokosi problemų sprendimo, diskutuoti, sutelkia dėmesį, lavina pagrindinius pojūčius: regėjimą, lytėjimą, klausą, uoslę, stiprina pasitikėjimo savimi jausmą.
https://www.facebook.com/volungele/videos/421240875446620/