svetaines-medis   EN  RU  NEĮGALIESIEMS

Savivaldybės biudžetinė įstaiga

Lopšelio- darželio adresas:

I. Simonaitytės gatvė 26, Klaipėda 95135

El.paštas:

info@volungele.lt

Tel./faksas (8-46) 322316

Juridinio asmens kodas - 190427939

Mus jau aplankė
Articles View Hits
581041
Paieška

Kalbos savaitė

2018 m.

Teminė kalbos savaitė „Ženklų ir simbolių kalba"

(2018-04-16/20)

Tikslas. Sudaryti sąlygas kalbėjimo – komunikavimo įgūdžių formavimuisi, kalbinės patirties įgijimui, kalbos jausmo, intonacijos, ženklų atradimui ir plėtojimui.


Uždaviniai:

  • Kalbant, kuriant naujus žodžius, žaidžiant ženklų kalbą, vaikai supras, kad kiekvienas žodis, simbolis, ženklas turi savo reikšmę.
  • Eksperimentuodami vaikai kurs žodinę ir ženklų kalbą.
  • Domėdamiesi kalbos galimybėmis (tempu, intonacija, pauzėmis, gestais, mimika) vaikai pajaus kalbos vaizdingumą.

Savaitės veikla
Prmadienis
Pokalbiai, žaidimai, vaizdinės medžiagos žiūrėjimas, įrašų ir tarminės kalbos klausymasis.
Antradienis
Simbolių, įvairių raidžių, ženklų ieškojimas gamtoje, artimoje aplinkoje jų kopijavimas, fotografavimas.
Edukacinė išvyka į Jūrų muziejų. „Drevinukų" ir „Šiaudinukų" grupės.
Trečiadienis
Šventinis renginys „Sodinu žodelį, auginu kalbelę":
10.00 val. „Molinukai", „Spinduliukai", „Aitvariukai", „Šiaudinukai", „Drevinukai".
11.00 val. „Karpiniukai", „Žiedynėlis", „Tauškučiai", „Gintariukai", „Mezginukai".
Ketvirtadienis
Baltų simbolių naudojimas meninėje veikloje.
Išvyka į P. Mašioto progimnaziją. „Drevinukų" ir „Šiaudinukų" grupės.
Penktadienis
Savaitės veiklos aptarimas.
11.00 val. darželio kiemelyje akcija „Saulės ratas"


2016 m.

Teminė kalbos savaitė „Kelionė į knygų šalį“

2016 m. balandžio 4-8 d.

Numatyta veikla:

PIRMADIENIS
•Žiniuko viešnagė grupėse. Kvietimas kurti individualias, grupių, šeimų, draugų knygas.
•9.30 val. išvyka į knygyną ,,Pegasas". Edukacinis užsiėmimas ,,Žiedynėlio" grupės vaikams ,,Pasakų šalis".

ANTRADIENIS
•Susitikimas su pasakų fėja grupėse. ,,Lagamino paslaptys".
•10.00 ir 11.00 val. išvyka į biblioteką. Edukacinė valandėlė ,,Šiaudinukų" ir ,,Drevinukų" vaikams.
•Kalbos žaidimų popietė ,,Žodžių tiltas". Dalyvauja vyresniojo ir priešmokyklinio amžiaus vaikai.

TREČIADIENIS
•10.00 val. pasakų rytmetis lopšelio ir jaunesniojo amžiaus vaikams ,,Aš paseksiu pasakaitę". (,,Tauškučių" grupės vaikai vaidina spektaklį ,,Vištos šeima").
•10.00 val. išvyka į biblioteką. Edukacinė valandėlė ,,Molinukų" grupės vaikams.
•9.30 val. išvyka į knygyną ,,Pegasas". Edukacinis užsiėmimas ,,Gintariukų" grupės vaikams ,,Pasakų šalis".

KETVIRTADIENIS
•Meninės raiškos valandėlės grupėse ,,Mano mylimiausias pasakų veikėjas".
•Kalbos žaidimų popietė su logopede ,,Surask mano pasaką". Dalyvauja jaunesniojo amžiaus vaikai.
•Susitikimas su pasakų fėja grupėse. ,,Lagamino paslaptys".

PENKTADIENIS
•Kūrybinių knygelių pristatymas, parodos organizavimas ,,Volungiukų knygų mugė".
•,,Aš paseksiu pasakaitę". (,,Tauškučių" grupės vaikai vaidina spektaklį ,,Vištos šeima"). Dalyvauja vyresniojo ir priešmokyklinio amžiaus vaikai.
•Muzikinių-literatūrinių improvizacijų ir miniatiūrų rytmetis.

2016knygu-salis 2016-knygu-savaite 11

2016-knygu-savaite 1 2016-knygu-savaite 2

2016-knygu-savaite 4 2016Versmeje 2

Vaikų mintys (priešmokyklinė „Drevinukų" grupė)

Arenas
Svajonė – kai užaugsiu eisiu į mokyklą ir paskui į universitetą ir eisiu į darbą uždirbsiu daug pinigų.
Vaikystė – kai vaikai žaidžia, piešia, mokosi skaityti.
Ypatingas – turiu daug draugų ir su jais susidraugauju. Dar moku šokti breiką.

Armandas
Svajonė – labai noriu užaugti ir būti mokslininku, ir darysiu eleksyrus.
Vaikystė – kai dar esi mažas ir nieko nepatyręs. Baigiasi kai jau yra 10 metų.
Ypatingas – esu labai protingas, gražus ir dar moku draugauti.

Augustė
Svajonė – gauti labai daug žaislų, kad mūsų šuo išmoktų kalbėti.
Vaikystė – kai buvome maži, pradedame vaikščioti.
Ypatingas – moku šokti baletą, esu aukšta ir graži, ir dar esu draugiška.

Den
Svajonė – būti draugiškas ir geras. Labai noriu būti greitas, sveikas.
Vaikystė – kai galima eiti į darželį, mokomės piešti, skaityti.
Ypatingas – esu labai protingas, esu sportininkas – žaidžiu futbolą, tenisą ir lankau taekwon-do.

Ema
Svajonė – turėti mažą kačiuką ir lankyti dailės mokyklą.
Vaikystė – kai vaikai gimsta, o kai baigiasi visas gyvenimas tada baigiasi vaikystė.
Ypatingas – nes mokausi jau skaityti. Padedu namuose mamai.

Erikas
Svajonė – labai noriu planšetės naujos, telefono.
Vaikystė – kai yra draugai ir žaidžia su žaisliukais, pasidalina.
Ypatingas – aš žaidžiu, tvarkausi namus, gražios akys.

Goda
Svajonė – būti dailininkė ir piešti gyvūnus.
Vaikystė – kai yra šeima ir visi žaidžia, baigiasi vaikystė kai supyksta mamos.
Ypatingas – moku labai gražiai piešti, esu draugiška.

Herkus
Svajonė – labai noriu skristi su lėktuvu.
Vaikystė – kad esi vaikas, gali žaisti, eiti į lauką, mokaisi raides.
Ypatingas – moku labai gražiai piešti. Esu šaunuolis ir labai noriu viską sužinoti.

Kristijonas
Svajonė – aš labai noriu turėti šuniuką arba kačiuką.
Vaikystė – kai buvai mažas vaikas, baigiasi vaikystė kai jau eini į darbą ir gauni pinigėlių.
Ypatingas – moku iškalti vielikę. Esu aukštas ir daug žinau apie kaimą.

Mangirdas
Svajonė – labai noriu gyventi name ir turėti šunį.
Vaikystė – kai būna žmogus mažas ir nieko nemoka. Kai eini į mokyklą tada vaikystė baigiasi.
Ypatingas – moku gražiai piešti, beveik visas mašinas žinau.

Matas
Svajonė – labai laukiu vasaros nes galiu maudytis prie jūros. Ir noriu eiti į mokyklą.
Vaikystė – kai vaikas gimsta ir auga iki 20 metų ir tada jau būni didelis.
Ypatingas – moku skaityti knygas. Perskaičiau knygą „voro vestuvės"

Mėta
Svajonė yra užaugus tapti menininke ir gražiai piešti. Ir dar kai užaugsiu turėsiu šuniuką namuose.
Vaikystė – kai buvai mažas dar leliukas. Vaikystė baigiasi kai būni suaugęs žmogus gali eiti į darbą.
Ypatingas – esu labai gera ir draugiška. Gražiai moku dainuoti, piešti. Mano dar garbanoti plaukai.

Milana
Svajonė – labai noriu skristi į ameriką ir noriu sutikti tetą katrę.
Vaikystė – kai vaikais rūpinasi mama su tėčiu, jaučia kai skauda vaikui pilvą. Vaikai išmoksta vaikščioti, kalbėti.
Ypatingas – esu graži, normali mergaitė, moku groti su smuiku ir rašyti natas.

Ugnė
Svajonė – būti balerina, šokčiau visokiems žmonėms, norėčiau gauti didelę kalbančią lėlę.
Vaikystė – kai esi maža ir mėgsti piešti, žaisti, mokaisi skaityti, rašyti visokias užduotis skaičiuoti.
Ypatingas – esu švelni, labai gražūs plaukai, esu kūrybinga.

Vilius
Svajonė – aš norėčiau būti supermenu, skraidyti po pasaulį. Gyventi visada norėčiau pas senelius, linksmintis.
Vaikystė – kai žmogus nori su draugu kažką pažaisti.
Ypatingas – esu geras vaikas, dar futbole įmušu gerai įvarčius. Dar krepšinyje moku iš trito mėtyti.

Vygantas
Svajonė – turėti labai daug mašinų, kai užaugsiu noriu būti gydytojas kur su greitąja važiuoja.
Vaikystė – kai gimsti, o kai užaugi moki dirbti darbus nu su greitąja tada baigiasi vaikystė.
Ypatingas – moku robotus statyti iš metalo. Esu labai gražus.

 


2015 m.

Nertos senelių pasakos

2015 m. lapkričio 11, 12 dienomis

Klaipėdos miesto pedagogų švietimo ir kultūros centras ir Priešmokyklinio ugdymo pedagogų metodinis būrelis organizavo lopšeliuose–darželiuose „Liepaitė", „Volungėlė" Klaipėdos miesto priešmokyklinio amžiaus vaikų renginį „Nertos senelių pasakos", kuris buvo skirtas Senjorų metams paminėti. Šis renginys sukvietė Klaipėdos miesto priešmokyklinio amžiaus vaikus, pedogogus, tėvelius ir senelius. Renginyje priešmokyklinio amžiaus vaikai įvairiausiomis kūrybinėmis formomis, sekė pasakas su savo močiute, seneliu.

lankstinukas

mociutes-pasaka2015 1

mociutes-pasaka2015 4

mociutes-pasaka2015 20

Teminė kalbos savaitė „Seka pasaką senelis/senelė“

2015 m. balandžio mėn. 20-24 d.

Teminės savaitės metu vaikai grupėse kūrė „Boružiukų istorojos" pabaigą, klausėsi į grupes pakviestų vaikų senelių skaitomų pasakų, patys vaidino ir stebėjo svečių iš Klaipėdos lopšelio-darželio „Puriena" lėlių vaidinimą ir kt. 

Boružiukų istorijos

Vieną gražią, saulėtą pavasario dieną, tarp žolyčių žaidė du maži boružiukai. Vienas ėmė ir pasislėpė, o kitas nuskrido...

„Aitvariukų" grupė:
... Nuskrido ant krūmelio. Tada atskrido du maži drugeliai. Boružiukas pasakė:
- Keliaujame į girią!
Ir tada jie sutiko tvenkinį, kuriame pamatė varlytę. Ji buvo žalia, o jos vardas buvo kvaksytė. Varlytė turėjo daug maisto ir pasakė:
- Paskanaukime kartu.
Po to visi kartu ėjo ieškoti boružiuko draugo. Ieškojo labai ilgai, kol surado pasislėpusį ant šalpusnio žiedelio. Apsidžiaugė draugai, kad surado vienas kitą ir skraidė po pievą.

„Spinduliukų" grupė:
...kita atskrido jo ieškoti. Sutinka drugelį ir klausia:
- Gal matei mano draugą boružiuką?
- Mačiau žolėje pasislėpė.
Eina ieškoti kartu ir sutinka ežiuką.
- Ežiuk, gal matei mažą boružiuką?
- Nemačiau, bet padėsiu ieškoti.
Eina kartu ieškoti ir sutinka bitutę, ir klausia:
- Gal matei mano draugą boružiuką?
- Mačiau, jis ant gėlės žiedelio – eime parodysiu.
Nuskrido prie žiedelio, bet boružiuko ten nebebuvo. Ogi žiūri didžiulis šešėlis. Tai kiškis piškis uodegėlę kraipo.
- Kur jūs visi skubate? Gal galėtumėte man padėti? Pažiūrėkit kas kruta mano uodegytėje. Ir visi pamatė boružiuką.

„Žiedynėlio" grupė:
...bet tas mažas pirmasis boružiukas vardu taškiukas visai nepasislėpė, bet nuėjo takeliu tarp ilgų žolių ieškoti draugų. Eina sau dainuodamas ir sutinka skruzdėlytę darbštuolytę.
- Eime, skruzdėlyte, nuotykių ieškoti.
- Eime, – sutiko skruzdėlytė.
Eina jie abu, lipa ilgomis žolėmis lyg į didžiulį kalną ir sutinka žiogą.
- Ei , žioge, eime kartu nuotykių ieškoti.
- Eime, – pritarė žiogas.
Dabar jau eina boružiukas taškiukas, skruzdėlytė ir žiogas. Mato ant didžiulio lapo mažą kirminiuką.
- Ei, kirminiuk, užtenka šliaužioti, eime nuotykių ieškoti.
- Eime.
Ir taip eidami atėjo į parką, kur buvo daug sūpynių, žaislų. Visi linksmai suposi, važinėjosi, žaidė ir laižė vabaliukų ledus.
- Kaip buvo smagu! - pasakė boružiukas – dabar turiu daug draugų su kuriais patyriau linksmų nuotykių sūpynių parke.
- O dabar visiems metas namo, nes dar laukia daug darbelių – tarė skruzdėlytė darbštuolytė. Ir visi linksmai iškeliavo namo į žydinčią pievą.

„Drevinukų" grupė:
... Nuskridęs boružiukas sutiko gražiausią kalbančią gėlę.
- Labas, boružiuk, aš tave kviečiu į mūsų paslaptingą gėlių karalystę.
- O ką mes ten veiksime?
Gėlė sako:
- Aš tau parodysiu gėlių festivalį.
Boružiukas mielai sutiko, nes jis norėjo sužinoti kas tas festivalis?
Pirmoji šokį pašoko gražuolė rožė. Ji šoko valsą su narcizu. Boružiukas negalėjo atsigrožėti jų šokiu. Štai į sceną pakvietė žvaigždę ramunę.
- Kokia graži diena! – džiaugėsi boružiukas.
Dar boružiukas matė baleriną pakalnutę, šokėją dobilą, nuostabią dainininkę snieguolę. Boružiukas buvo laimingas, kad kalbanti gėlė pakvietė jį į nepaprastą festivalį. Gėlė boružiuką pakvietė drauge su gėlėmis atsigerti gėlių nektaro arbatos. Boružiukas džiaugėsi susiradęs naujų draugų – gėlių. Atsisveikino su gėlėmis ir išėjo ieškoti savo broliuko, kuriam buvo du metukai, nes ant sparnelių buvo du juodi taškučiai. Pamatė pievoje balioną, o ant jo tupėjo jo broliukas boružiukas. Abu apsikabino, pasiėmė balioną namo. Ir ilgai, ir laimingai gyveno.

„Tauškučių" grupė:
... Nustebo sraigės.
- Kur dingo boružiukai? Eime ieškoti.
Ilgai šliaužiojo tarp lapų, bet nieko nerado. Liūdna sraigėm, nebėra boružiukų, net apsiverkė. Pamatė voras verkiančias sraiges ir jis apsiverkė. Šoko pro šalį žiogas.
- Ko taip raudat?
- Pradingo boružiukai.
- Labai liūdna. Ir nubraukė žiogas ašarą. O tuo metu skrido musė su uodu. Išgirdo raudą. Nusprendė, kad kažkam širdį skauda. Nutūpė ant žolės ir klausia:
- Kas jums atsitiko, kad visi liūdni, susiraukę ir šlapi?
Visi karu atsakė:
- Dingo boružiukai, raudoni vabaliukai, todėl mums širdį skauda. Gal juos gandras gaudo.
- O jūs ieškojot?
- Taip. Niekur nematyti, tikriausiai praryti. Ir suvirškinti.
- Jūs pašaukit, gal visai netoli, - samprotavo musė su uodu.
- Gera mintis. Boružiukai, boružiukai, kur jūs!?
- Mes čia netoliese, ropinėjam ant žolės.
- Valio! Boružiukai netoliese. Pazyzėkime visi kartu.
- Vabaliukams jau smagu, vabaliukai zyzinėjo, ropinėjo kol saulutė patalan nuėjo.
- Ša! Tegyvuoja tyla. Mano pasakoj pabaiga.

„Šiaudinukų" grupė:
...į sodybą. Sodyboje buvo labai daug įvairių gėlių. Jis ten pamatė paukštį. Paukštis boružę norėjo sulesti. Boružėlė labai išsigando ir pradėjo bėgti. Bėgdama boružė sugalvojo, kad reikia pasislėpti po žolyte, kur niekas negalėjo rasti. Pabuvęs ten truputi surado savo draugą. Ir vienas kitą labai pamilo.
Kita boružėlė nuskrido į dausas, ten sutiko žąsiną moliūgą. Dausose jie pradėjo stumdytis. Iš kažkur atsirado žmogus voras. Ilgai, ilgai galvojo, kaip padėti boružėlei. Jis žąsinui moliūgui pasakė:
- Ar tau negėda, tokį mažą vabaliuką stumdyti? Žąsinas moliūgas susigėdo ir toliau skrido savais keliais, o boružėlė susirado naują draugą. Atsisveikinimui su draugu nuskrido prie jūros, ten susitiko krabą. Krabas norėjo ją sužnaibyti su savo žnyplėmis. O boružėlė galvojo ką pasikviesti, kad padėtų. Pro šalį ėjo berniukas ir paėmė boružėlę ant delno sakydamas:
- Petrai, Petrai lėk, lėk tavo vaikai rėk rėk. Puodai, bliūdai nemazgoti po staleliu sukavoti.
Ir nuskrido boružėlė. Štai ir pasakos pabaiga.

„Gintariukų" grupė:
... Skrido, skrido ir sutiko voriuką, voriukas pasigyrė koks jis darbštus:
- Aš darbštus, niekad nesnaudžiu, dieną naktį tinklą audžiu.
Nu, o tas kitas, kuris pasislėpė boružiukas pamatė tarp žolyčių striksintį žiogą. Groja žiogas savo smuikeliu, striksi nuo žolės ant žiedo, o paukšteliai aplink tik gieda, taip gražu... Ir nusileidžia margas drugelis ant tokio mažo lapelio. Boružiukas paklausė, kas jį nuspalvino, kad jis toks margas. Bet drugelis tik nusijuokė ir nuskrido. Zum, zum, zum virš mažojo boružiuko galvos parskrido bitelė. Skubėjo labai nes buvo sunku nešti medutį. Leidžiantis saulutei boružiukai susitiko, apsikabino, labai apsidžiaugė, kad vėl kartu. Tuoj pat dengė stalą, išvirė bruknių arbatos, pasikvietė voriuką, žiogą, drugelį, bitutę. Šoko, zyzė. Tai puota pasakėlės pabaiga.

„Molinukų" grupė:
... Boružiukas Antanukas, kuris pasislėpė, išlindo ir pamatė, kad draugo ūsiuko nebėra. Tada jis ieškojo draugo, eidamas takeliais. Nerado. Paskui, nu tas Antanukas boružiukas nuėjo į žolytę. Pamatė voratinklį, ten gyveno voriukas. Jis voriuko paklausė:
- Ar tu matei, mano draugą Antanuką? Matei?
- Mačiau, eik į kairę pusę, ant akmenuko ir ten yra tavo draugas, jis žaidžia su saulės spinduliais. Susitiko du boružiukai ir labas pasakė saulutei. Paskui abu nuėjo namo.

„Karpiniukų" grupė:
...skrisdama boružėlė pamatė liūdną sraigę. Ji dairėsi į kitus vabaliukus ir verkšleno:
- Štai boružė. Ji tokia graži ir nuolat dėvi juodai taškuotą suknelę. Be to, šalia namų augina gražias gėlytes. Net ir kiti vabalai ateina jomis pasigėrėti. O aš esu labai lėta, nemoku auginti gražių gėlyčių ir visuomet turiu nešiotis namuką, be kurio tikriausiai būčiau žavi kaip boružėlė... Bitutės turi gražius balsus ir visos dainuoja chore. Kaip puiku dainuoti. Koks puikus žiogas. Koks puikus jo gyvenimas. Žiogas nuostabiai griežia smuiku, daug keliauja...
Smuiku sraigė griežti nemokėjo. Neturėjo ji ir gražaus balso, todėl nepuolė tapti panašia į bitutę. „jeigu gyvensiu kaip boružė, tikriausiai tapsiu tokia pat graži ir laiminga", - mąstė ji. Pamiršusi, kad seniai laikas į darbą, sraigė nuskubėjo pas boružę.
- Sveika, boruže. Aš norėčiau padėti tau auginti gėles – tarė sraigė.
Boružė truputį nustebo, bet kaip tik ruošėsi surasti pasislėpusį draugą, todėl mielai sutiko, kad sraigė padėtų.
- Tik nepamiršk pavakary palaistyti gėlyčių, - priminė ji ir tuojau išskubėjo.


2009 m.

,,TŪKSTANTIS GRAŽIŲ ŽODELIŲ"

(2009 m. kovo mėn. 9-13 d.)

TIKSLAS:

Žadinti vaikų susidomėjimą gimtąja kalba, ugdyti gebėjimą parinkti išraiškingesnius, vaizdingesnius posakius, žodžius norint aiškiau ir sklandžiau išreikšti norimą mintį.

UŽDAVINIAI:

  1. Aktyvinti gimtosios kalbos žodyną.

  2. Skatinti žodinę raišką.

  3. Suteikti vaikams kūrybinio džiaugsmo.

  4. Ugdyti taisyklingą, rišlią vaikų kalbą.

  5. Mokyti suprasti, interpretuoti knygų ir kitų tekstų mintis.

PIRMADIENIS

*Savaitės temos pristatymas, kiekvienos grupės pasirodymas muzikinėje salėje

*Laivų parodos ,,Tūkstantmečio laivas” atidarymas

*Kalbos žaidimai (logopedė): 

  • 10.00 val. - ,,Spinduliukų” grupė

  • 10.30 val. - ,,Drevinukų” grupė

  • 11.00 val. - ,,Šiaudinukų” grupė

*Gražių žodelių pynės rinkimas

ANTRADIENIS

  • 9.30 val.–,,Drevinukų” ir,,Šiaudinukų” gr. vaikų išvyka į lopš.-darž.,,Boružėlė” . Dalyvaujame renginyje ,,Dainuoja pajūrio vaikai”

  • 9.45 val. -,,Aitvariukų” ir,,Molinukų” gr. vaikų išvyka į knygyną ,,Pegasas”

*Laivų parodos ,,Tūkstantmečio laivas” lankymas

KETVIRTADIENIS

  • 9.30 val. -,,Drevinukų” ir,,Šiaudinukų” gr. vaikų išvyka į I.Simonaitytės biblioteką.
  • 9.45 val. -,,Spinduliukų” grupės vaikų išvyka į knygyną ,,Pegasas”.

*Kalbos žaidimai (logopedė):

  • 9.30 val. - ,,Kodėlčiukų” grupė
  • 10.00 val. - ,,Gintariukų” grupė
  • 11.00 val. - ,,Tauškučių” grupė

PENKTADIENIS

*Kalbos žaidimai (su logopede):

  • 9.30 val. - ,,Aitvariukų” grupė
  • 10.00 val. - ,,Žiedynėlio” grupė
  • 10.30 val. - ,,Molinukų” grupė

*Parodos ,,Tūkstantis gražių žodelių” atidarymas.

Kalbos savaitės renginių akimirkos:


 ,,MANO KALBA" (2007 m. vasario mėn. 05-09 d.)

TIKSLAS:

Ugdyti vaiko norą bendrauti su bendraamžiais ir kitais žmonėmis, plėtojant socialinę, kultūrinę vaiko patirtį.

UŽDAVINIAI:

  1. Žadinti vaiko norą domėtis knygelėmis ir tenkinti poreikį realizuoti kūrybinius sumanymus.
  2. Sudaryti sąlygas vaikams susipažinti su tautosakos kūriniais (pasakomis, patarlėmis, priežodžiais, mįslėmis).
  3. Skatinti vaiko norą įvairioje veikloje vartoti simbolius (laiškų rašymas, kūrybinių knygelių darymas, grafiniai ženklai ir kt.).
  4. Supažindinti vaikus su įvairių leidinių spausdinimo technologija, bibliotekos bei skaityklos darbu.
  5. Supažindinti vaikus su logopedo darbu.

2007kalba1 2007kalba22007kalba3

 PIRMADIENIS

  • Supažindinti su teminės kalbos savaitės tikslais ir uždaviniais.
  • ,,Mažasis paukštelis po svietą lakioja, žinias nešioja".
  • Tarptautinio projekto  ,,COMENIUS 1.3" vaikų kūrybinių knygelių paroda.
  • 9.30 val. išvyka į ,,S.Jokužio spaustuvę" - ,,Gintariukų" grupės vaikai.

ANTRADIENIS

  • 15.30 val. susitikimas su,,Versmės" vid. m-klos aštuntos klasės mokiniais. Prevencinė programa apie rūkymo žalą. Dalyvauja priešmokyklinių grupių vaikai.
  • 16.00 val. dovanojame pasaką mažiesiems draugams iš ,,Aitvariukų", ,,Tauškučių", ,,Spinduliukų", ,,Molinukų" grupių.
  • 16.00 val. susitikimas su įstaigos logopede Ilona - ,,Spinduliukų" ir ,,Molinukų" grupių vaikučiai.
  • 11.00 val. išvyka į ,,Versmės" mokyklos biblioteką ir skaityklą - ,,Šiaudinukų", ,,Drevinukų" grupių vaikai.

TREČIADIENIS

  • 9.30 val. susitikimas su P.Mašioto vid. mokyklos lietuvių kalbos ir dramos mokytoja Indre Globiene. Dalyvauja ,,Drevinukų", ,,Šiaudinukų" grupių vaikai.
  • 10.30 val. išvyka į knygyną ,,Pegasas" - ,,Žiedynėlio", ,,Kodėlčiukų" grupių vaikai.
  • 10.30 val. susitikimas su įstaigos logopede Ilona - ,,Gintariukų", ,,Tauškučių", ,,Aitvariukų" grupių vaikai.
  • 16.00 val. dovanojame pasaką mažiesiems ,,Siūlinukų", ,,Mezginukų" ir ,,Kodėlčiukų" grupių vaikučiams.

KETVIRTADIENIS

  • Vaikų kūrybinių darbelių paroda ,,Keliaujame kalbos takeliu".
  • 16.00 val. susitikimas su įstaigos logopede Ilona - ,,Kodėlčiukų" ir ,,Žiedynėlio" grupių vaikai.

PENKTADIENIS

  • Svečiuose laiškanešiai. Laiškų skaitymas.
  • Savaitės veiklos apibendrinimas, veiklos pėdsakų rinkimas.

(Paskutinį kartą svetainės puslapis atnaujintas 2016-07-04)

 

Siekdami pagerinti Jūsų naršymo kokybę, statistiniais ir informaciniais tikslais šioje svetainėje naudojame slapukus, kuriuos galite bet kada atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Patvirtinkite savo sutikimą juos naudoti, paspausdami „Sutinku“. Daugiau informacijos apie privatumo politiką.